در جشنواره شهید رجایی امسال، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توانست با  کسب بیشترین امتیاز رتبه برتر عملکرد را در بین تمامی دستگاههای اجرایی کشور به خود اختصاص دهد.

مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات، افزود: خوشبختانه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توانست در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، براساس ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی در بین دستگاههای اجرایی کشور موفق به کسب مقام برتر از سوی ریاست محترم جمهوری اسلامی شود، این موفقیت مایه مباهات و سرافرازی و مرهون تلاشهای خالصانه و دلسوزانه تمام مدیران و کارکنان سازمان و به ویژه ریاست سازمان و معاون رئیس جمهور است.

وی ادامه داد: جشنواره شهید رجایی و ستاد بزرگداشت هفته دولت در راستای تحقق اجرای مواد 81 و 82 قانون خدمات کشوری، مبنی بر اینکه کلیه دستگاههای اجرایی، وزارتخانه ها و سازمان های تحت نظر دولت "قوه مجریه" ملزم و موظف به ارائه گزارش جامعی از شاخص ها ی ارتقاء و عملکرد سالانه  در  سه  گروه و محور اصلی تحول اداری، مدیریت عملکرد و فناوری اطلاعات در همه سطوح ستادی و استانی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور هستند، برگزار شد. / میراث آریا