"قسم نامه" به عنوان اصل اعتقادی هتل ریتز کارلتون قلمداد می شود و تمامی‌ همکاران باید به آن پایبند باشند و به عنوان افراد حرفه ای در حیطه خدمات باید به یکدیگر و میهمانان احترام‌ بگذارند. این یکی‌ از وظایف کلیدی در ریتز کارلتون قلمداد می شود. همکاران در محیط کاری باید با توجه به اصول قسم نامه به فعالیت بپردازند. در ادامه مروزی می کنیم بر مفاد قسم نامه هتل ریتز کارلتون:


🔸من مفتخرم که عضوی از هتل ریتز کارلتون هستم.

🔸من ارتباطی‌ قوی و صمیمانه  با میهمانان هتل ریتز کارلتون خواهم داشت.

🔸من همیشه پاسخگوی خواسته‌ها و نیاز‌های میهمانان خواهم بود.

🔸من به نقش کلیدی خود در دستیابی به موفقیت‌های پیش رو کاملا واقف هستم و با آغوش باز آن را می‌پذیرم.

🔸من در ایجاد محیطی‌ پاکیزه و امن و دور از تشنج تلاش خواهم کرد.

🔸من مشکلات را از آن خود می‌‌دانم و در جهت رفع آن تلاش خواهم کرد.

🔸من در جهت بهبود فعالیت‌های گروهی تلاش خواهم کرد تا خدماتی با کیفیت به میهمانان ارائه شود.

🔸من در راستای امنیت میهمانان ،همکاران و حفظ اسناد و اطلاعات محرمانه تلاش خواهم کرد.

🔸من این فرصت را دارم که که بیاموزم و رشد کنم،در طراحی کار نقشی‌ فعال داشته باشم و به حرفه،زبان و اخلاق حرفه‌ای خود افتخار کنم. / هتل استاندارد